vrijdag 21 juni 2013

Het begin

En dan...was er iets.

Het duurde een tijdje tot ik eindelijk tot het besluit ben gekomen om een blog te starten. Uiteindelijk is de grootste reden dat ik mij dood verveel op het internet. Ik leef al 19 jaar in dit computer tijdperk en nog steeds zie ik er het nut niet van in.

Het gebeurt wel eens frequent dat ik de wereld iets wil laten weten over hoe ze bezig zijn. Niet dat ik mensen op de vingers wil tikken (stiekem wil ik dat soms wel), maar ik wil gewoon zeggen wat er op mijn hart ligt. Waar ik een hekel aan heb, en waar ik van hou. De dingen die me interesseren, en de dingen die me geen zak kunnen schelen. Van alles en niets. De helaasheid ter dingen.
En dat zal ik hier doen.
Natuurlijk zal ik het daar niet bijhouden. Er zijn nog honderd miljard miljoen dingen om over te praten. Ik blog gewoon om te bloggen, laten we het daarbij houden.

Als er vragen zijn, kun je me die altijd stellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten